Как Молдова рекламира традиционните си храни с финансиране от ЕС

Златко Златков
Златко Златков
1 Минути

Търговската камара на Молдова се представя с един от най-големите щандове на международните изложения в областта на хранителната индустрия и търговията „Месомания”, “Светът на млякото”, “Булпек”, “Салон на виното”, “Интерфуд&Дринк” и “Сихре“, които се провеждат от 5-и до 8-и ноември в Интер Експо център – София. Страната показва както традиционни, така и съвременни храни и напитки като мамалига (качамак), вино, ликьори, сушени плодове и зеленчуци, сладки и соленки, торти.

Щандът е изграден с финансовата помощ на съвместна програма на Европейския съюз и „Програмата за развитие” на Организацията на обединените нации (ООН), чиято цел е да се стимулира рекламата на местни производители на пазара на Европейския съюз, както и да се насърчат контактите между бизнеса в различни държави и да се обменят добри практики. Общо десетте компании представени на изложението под националния флаг на Молдова са подбрани (по равен брой) от левия и от десния бряг на река Днестър. Целта на молдовския бизнес, представен на изложението, е да намери български доставчици и производители на суровини.

Лилия Александрова

Златко Златков администрира agrozona.bg между 2012 и 2015 година. В неговия профил ще откриете някои публикации на нашите автори в този период сред които Светлана Трифоновска, Марта Йонкова, Анета Стефанова, Диляна Хараланова, Лилия Александрова, Петър Лазов, Георги Джендов и други

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама