Как Молдова рекламира традиционните си храни с финансиране от ЕС

Златко Златков
Златко Златков
1 Минути

Търговската камара на Молдова се представя с един от най-големите щандове на международните изложения в областта на хранителната индустрия и търговията „Месомания”, “Светът на млякото”, “Булпек”, “Салон на виното”, “Интерфуд&Дринк” и “Сихре“, които се провеждат от 5-и до 8-и ноември в Интер Експо център – София. Страната показва както традиционни, така и съвременни храни и напитки като мамалига (качамак), вино, ликьори, сушени плодове и зеленчуци, сладки и соленки, торти.

Щандът е изграден с финансовата помощ на съвместна програма на Европейския съюз и „Програмата за развитие” на Организацията на обединените нации (ООН), чиято цел е да се стимулира рекламата на местни производители на пазара на Европейския съюз, както и да се насърчат контактите между бизнеса в различни държави и да се обменят добри практики. Общо десетте компании представени на изложението под националния флаг на Молдова са подбрани (по равен брой) от левия и от десния бряг на река Днестър. Целта на молдовския бизнес, представен на изложението, е да намери български доставчици и производители на суровини.

Лилия Александрова

Златко Златков администрира agrozona.bg между 2012 и 2015 година. В неговия профил ще откриете някои публикации на нашите автори в този период сред които Светлана Трифоновска, Марта Йонкова, Анета Стефанова, Диляна Хараланова, Лилия Александрова, Петър Лазов, Георги Джендов и други

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА