Проект на Сдружението за биологично пчеларство е подаден в ДФЗ

Златко Златков
Златко Златков
2 Минути

Подаден е проект за реклама на мед и пчелни продукти по мярка А на Националната програма по пчеларсктво, съобщава Държавен фонд “Земеделие”. Проектът се казва „Силата на пчелния мед” и е на стойност 150 000 лв. Срокът за изпълнението му е края на август тази година. Проектът е подаден от Сдружението за биологично пчеларство, което обединява осемте най-големи пчеларски организации у нас. Той е подаден вчера, когато беше последният възможен ден за прием на документи по мярка А и е за дейността „Популяризиране на българските пчелни продукти, в това число и произведени по биологичен начин”.

Целта, която си поставя, е да повиши консумацията на родни пчелни продукти и да създаде условия за по-добра реализация на пазара от гледна точка на цената. Половината от средствата за него ще бъдат отпуснати от ЕС, а другата половина – от бюджета на страната.

„Силата на пчелния мед” включва промотиране на меда и пчелните продукти в София, Пловдив, Варна, Бургас и Велико Търново. Това ще се случи чрез радио и онлайн рекламни кампании и организиране на пчеларска среща „Бъдещето на биопчеларството” в гр. Елена. Предвижда се и изработване на информационни материали – каталог с рецепти, листовки, детски книжки за оцветяване и хартиени торбички, които ще бъдат раздавани на посетителите.

Златко Златков администрира agrozona.bg между 2012 и 2015 година. В неговия профил ще откриете някои публикации на нашите автори в този период сред които Светлана Трифоновска, Марта Йонкова, Анета Стефанова, Диляна Хараланова, Лилия Александрова, Петър Лазов, Георги Джендов и други

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА