Възможности за по-мащабно присъствие на български традиционни продукти като кисело мляко, сирена, вино и други във водещите американски търговски вериги вижда България, това е казал икономическият министър на страната ни Божидар Лукарски по време на посещението си в Щатите. Лукарски се е срещнал със секретарят по международна търговия в Департамента по търговия на САЩ Кенет Хаят, предвидена е и среща с ръководството на американска верига „Уолмарт“, става ясно от съобщение на Министерството на икономиката.
Българският министър е подчертал, че американските фирми все още не познават добре възможностите, които предоставя България, и предимствата ни като врата за пазарите на ЕС, Близкия Изток, Африка и Източна Европа. По думите на Лукарски сегашните нива на стокообмена и инвестициите между двете страни са добри, но има много по-голям потенциал за развитието им. На среща с представители на технологични компании той е подчертал, че у нас се работи за въвеждането на професионалното обучение по аналогия на дуалното обучение в Германия и Австрия.