Географските индикации, дигиталните умения и триалозите ще обсъдят евродепутатите в COM AGRI

Лилия Александрова
Лилия Александрова
2 Минути

Промените в системата на географските индикации ще бъдат една от основните теми по време на предстоящото заседание на комисията по земеделие и развитие на селските райони COM AGRI в Европейския парламент. Срещата ще се състои на 22 април, четвъртък, и на нея представител на Европейската комисия ще информира евродепутатите относно работата за промяна на системата за защита на европейските храни с географски обозначения.

Припомняме, че темата е част от ангажиментите, които еврокомисар Войчеховски пое като част от своята работна програма. Една от основните цели по отношение на системата за географски обозначения е да се опрости участието в схемата. В началото на април завърши и обществената консултация относно продуктите с географски означения. Евродепутатите ще бъдат запознати с напредъка по преговорите между Европейската комисия, Съвета на ЕС и Европейския парламент (триалози) както относно Стратегическите планове, така и относно Регламента за общата организация на пазарите за селскостопански продукти в ЕС.

По време на заседанието представител на ЕК ще представи доклада на Европейския изследователски център (JRC) на тема “Фермери на бъдещето”. Какво съдържа докладът, може да прочетете на страниците на списание A ZONA от април.

Следващите заседания на COM AGRI ще се проведат на 10 май и 26 май в Брюксел.

Лилия Александрова е журналист в „Агрозона“ от 2013 г. Има магистърска степен по Международни отношения и бакалавърска степен по Бизнес администрация. Интересите ѝ са в областта на политическата интеграция и Европейския съюз, агропредприемачеството, образованието, труда и социалната политика.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА