Японска компания с масивна реклама на българско кисело мляко

Златко Златков
Златко Златков
3 Минути

Сътрудничеството на “Ел Би Булгарикум” ЕАД, единственото държавно предприятие в млечния бранш, което и лидер в млечната индустрия у нас с японската компания „Мейджи“ започва през далечната 1972 г., когато е подписан първият лицензионен договор за производство на българско кисело мляко в Япония

Японска компания реализира нова масивна реклама на българско кисело мляко и разширява популярността на родния продукт, който продава.  Фирмата Meiji Bulgaria Yogurt е акцентирала в маркетинга на млякото именно на думата “България”.Качественото кисело мляко с типичната за България бактерия Lactobacillus bulgaricus е добре познато и високо оценено от по-възрастните поколения в Япония, като сега прави впечатление, че рекламите са насочени към по-младите. Освен за пряка консумация, българското кисело мляко се маркетира и като полезен лосион за лице. Сътрудничеството на “Ел Би Булгарикум” ЕАД, единственото държавно предприятие в млечния бранш, което и лидер в млечната индустрия у нас с японската компания „Мейджи“ започва през далечната 1972 г., когато е подписан първият лицензионен договор за производство на българско кисело мляко в Япония. „Мейджи“ успява да превърне „българско кисело мляко“ в един от най-популярните брандове в хранителната индустрия в страната. Днес компанията притежава около 40% пазарен дял с продуктите, произведени по български технологии и всеки ден милиони японци започват деня си с българско кисело мляко. Смята се, че киселото мляко е дар от най-старите обитатели на нашите земи – траките. Изследване на фондация “Д-р Стамен Григоров”, която стопанисва единствения у нас музей на киселото мляко в трънското село Студен извор сочи, че разпространението на продукта в съседни и по-далечни на България страни е започнало през 1345 година.Тогава след турско нападение българите в Тракия отвели със себе си в Мала Азия огромни стада овце.До Балканската война млекарниците в Цариград били собственост изключително на българи. Родното кисело мляко добило широка известност в Европа, след като бил излекуван френският крал Франсоа Първи /1515-1547 г./, който страдал от болест на стомаха. Оттогава датира първото отбелязано съобщение за лечебните свойства на българското кисело мляко, твърдят от фондацията

 Фермер.БГ

Златко Златков администрира agrozona.bg между 2012 и 2015 година. В неговия профил ще откриете някои публикации на нашите автори в този период сред които Светлана Трифоновска, Марта Йонкова, Анета Стефанова, Диляна Хараланова, Лилия Александрова, Петър Лазов, Георги Джендов и други

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА