Туристически център ще рекламира България в Токио

Екип на Агрозона
Екип на Агрозона
1 Минути

Български туристически информационен център отвори врати в Токио. В него рекламни материали за страната ни ще имат за цел да привличат японски туристи у нас. Японците вече познават България с киселото мляко и розовото масло. За центъра страната ни не се налага да плаща нищо, тъй като разходите са поети от Бизнес Асоциация Япония и Югоизточна Европа, с която туристическото ни министерство е подписало споразумение, става ясно от съобщение на ведомството. Центърът се намира в сърцето на Токио.

Страната на изгряващото слънце е сред 50-те най-големи генериращи пазари за родния туризъм. За периода януари-август 2016 г. заема 41-о място с повече от 9 хил. туристи – ръст с16.5 % в сравнение със същия период на предходната година. През 2015 г. България е посетена от общо 12 362 японци, сочат данните на НСИ.

Agrozona.bg e специализиран новинарски сайт за бизнес и земеделие. Нашата цел е да информираме своите читатели за новостите и добрите практики в агробизнеса у нас и по света. Agrozona.bg Ви предоставя експертни анализи и съвети за успешна реализация в сектора, а също така информация за важни срокове и събития. При нас ще намерите още и интересни и полезни съвети за вашето хоби. Екипът на Агрозона подготвя цялото съдържание на сайт и списание Агрозона. В него участват 4 журналисти, както и стажантите, които се учат на аграрна журналистика в редакцията на Агрозона

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА