Български туристически информационен център отвори врати в Токио. В него рекламни материали за страната ни ще имат за цел да привличат японски туристи у нас. Японците вече познават България с киселото мляко и розовото масло. За центъра страната ни не се налага да плаща нищо, тъй като разходите са поети от Бизнес Асоциация Япония и Югоизточна Европа, с която туристическото ни министерство е подписало споразумение, става ясно от съобщение на ведомството. Центърът се намира в сърцето на Токио.
Страната на изгряващото слънце е сред 50-те най-големи генериращи пазари за родния туризъм. За периода януари-август 2016 г. заема 41-о място с повече от 9 хил. туристи – ръст с16.5 % в сравнение със същия период на предходната година. През 2015 г. България е посетена от общо 12 362 японци, сочат данните на НСИ.