Новите направления, в които може да се развива търговията между България и Полша, е продажбата на повече полско телешко месо, казва Марчин Миколайчик, завеждащ Отдел за промоция на търговията и инвестициите в Посолството на Полша в София, пред “Агрозона”.
Миколайчик посочи, че Полша има отлични условия за отглеждане на крави и вносът на висококачествено телешко месо е възможност за сътрудничество. Полша е вторият по големина нето износител на телешко месо в Европа. Като специалитети на полските производители от поколството посочват и млечните продукти – кашкавали, мляко, масло.
Полша е значителен износител на колбаси. Поляците също като българите обичат шунки и пушени гърди и полските висококачествени продукти могат да са изключително вкусни за българските домакинства. От друга страна, въпреки че в Полша не са толкова популярни сурово-сушените колбаси правени в Българни, като луканки и суджуци, те със сигурност биха заинтесували ценителите на регоинални специалитети, каза още Марчин Миколайчик.
Лилия Александрова