Половината от онлайн потребителите знаят идеята на биопродуктите

Златко Златков
Златко Златков
1 Минути

Половината от запитаните в проучване на нагласите на потребителите към онлайн покупките, направено от GFK, са наясно с идеите на биопродуктите, каза Ирена Янкова, мениджър „Ключови клиенти“, сектор „Търговия“ в GfK България по време на конференцията „Онлайн продажбите на храни и различните модели на доставка“, организирана от сп. „Регал“. „Агрозона“ беше медиен партньор на събитието.

Според индекса на атрактивност на продуктите с максимален бал 100 точки алкохолните напитки са най-привлекателни за онлайн покупка (82 т.), следвани от кафето и кафените напитки (81 т.). Млякото и млечните продукти са получили 66 т. в запитването, обработеното месо и колбасите – 64 т., а пресните плодове и зеленчуци – 56 т. Потребителите у нас пазаруват онлайн предимно стоки с по-дълъг срок на годност.

Любопитен аспект на изследването е, че мъжете са по-активни в покупките по мрежата с изключение на покупката на дрехи и аксесоари. Резултатите показват, че мъжкият пол поръчва по-често готова храна за вкъщи, а жените – за офиса.

Анета Стефанова

Златко Златков администрира agrozona.bg между 2012 и 2015 година. В неговия профил ще откриете някои публикации на нашите автори в този период сред които Светлана Трифоновска, Марта Йонкова, Анета Стефанова, Диляна Хараланова, Лилия Александрова, Петър Лазов, Георги Джендов и други

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА