Връзката между киното и туризма е очевидна и за мен е много важно да експлоатираме всички възможности за реклама на страната, каза министърът на туризма Николина Ангелкова в интервю за Агенция „Фокус” по повод новия клип с участието на холивудските актьори Силвестър Сталоун, Джейсън Стейтъм, Салма Хайек, Антонио Бандерас и Ейдриън Броуди. Клипът рекламира България като кино дестинация. Ангелкова акцентира, че кино туризмът не се влияе от сезонността. Тя посочва, че намира за много важно да следваме тенденциите – в Европа страните се борят за място на световната кино карта и във всяка една дестинация се стреми да привлича световни звезди. “Ние имаме този уникален шанс и смятам, че трябва останем на тази карта, а и да минем на едно от челните ѝ места”, коментира министърът.
Николина Ангелкова: Трябва да останем на световната кино карта и да стигнем до едно от челните й места
Автор:
Екип на Агрозона
Agrozona.bg e специализиран новинарски сайт за бизнес и земеделие.
Нашата цел е да информираме своите читатели за новостите и добрите практики в агробизнеса у нас и по света. Agrozona.bg Ви предоставя експертни анализи и съвети за успешна реализация в сектора, а също така информация за важни срокове и събития. При нас ще намерите още и интересни и полезни съвети за вашето хоби.
Екипът на Агрозона подготвя цялото съдържание на сайт и списание Агрозона. В него участват 4 журналисти, както и стажантите, които се учат на аграрна журналистика в редакцията на Агрозона
РЕКЛАМА
ВИДЕО
Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000 хранителни продукти.