Международните хранителни изложения събират хранително-вкусовата промишленост от 8 ноември в София

Милица Петрова
Милица Петрова
5 Минути

Интересът на хиляди посетители от България и чужбина ще привлекат МЕСОМАНИЯ, ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, ИНТЕРФУД & ДРИНК и Wine&Spirits Show

През последното десетителите България се превърна във важна пресечна точка за хранително-вкусовата промишленост на Балканите и Източна Европа. От една страна това се дължи на географското разположение на страната, а от друга – на ключовите за сектора изложения МЕСОМАНИЯ, ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, ИНТЕРФУД & ДРИНК, както и Wine&Spirits Show.

През тази година бизнес форматът ще отвори врати от 8 до 11 ноември. В столичния Интер Експо Център стотици изложители ще разположат щандовете си, привличайки интереса с безбройните брандове, които предлагат. „Комплексната възможност за развитие и създаване на бизнес и бизнес контакти, обменът на идеи и know-how и десетките съпътстващи привличат интереса на посетителите“, коментират организаторите. И уточняват, че на последното издание са се включили 440 изложители, а изложенията са посетени от 14 400 души.

Стратегическото присъствие

Стратегическо. Така компаниите определят присъствието си на петте международни изложения. Форматът обхваща всички сфери на хранително-вкусовата промишленост. „Това дава възможност присъстващите да се погрижат за всеки сегмент от дейността си“, допълват организаторите.

От една страна ИНТЕРФУД & ДРИНК обединява сферите на храните, напитките, машините и технологиите за обработка, складово оборудване и опаковки. МЕСОМАНИЯ, която ще отпразнува своята 30-годишнина, събира посетители, фирми и търговци в сегмента на месото и месните продукти, и машините за преработката и съхранение. От друга страна, ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО се фокусира всеки сегмент от млекопреработката. А БУЛПЕК поставя акцент върху всеки един аспект на хлебопроизводството, хлебните и сладкарските изделия.

За първи път Международните хранителни изложения обединяват сили с интригуващия формат Wine&Spirits Show. Това ще бъде трето негово издание. „Wine&Spirits Show отново ще събере търговци на едно и дребно, представители на търговски вериги, дистрибутори, вносители, онлайн търговци, ресторантьори и хотелиери, представяйки им възможността да се запознаят с вина, спиртни напитки и гурме храни от близо и далеч“, споделят организаторите.

Медът е под светлините на прожекторите

BEE RISE. Това е името на новия формат, който през тази година ще посетим. Както можем да се досетим, той ще е посветен на меда. Участниците в BEE RISE ще ни направят съпричастни към производството на богатото разнообразие от мед и пчелни продукти.

Не, това не е всичко!

Последните години доказаха, че организаторите на Международните хранителни изложения са твърдо решени да развият потенциала на изложенията. „Правим това, за да могат присъстващите освен за бизнеса си, да се погрижат и за сетивата си.“, споделят те. И го постигат. „Сетива без граници“ е ключовият компонент от успешната формула. В рамките на формата ще се проведе „БулевАРТ на вкусовете“. Той ще съчетае кулинарни приключения, градска среда, екзотичните гурме продукти, street food, шоколадови изкушения, коктейли, сладолед, кафе. Продължава и развитието на концепциите „Био зона“ и Green line Zone.

И, не, това далеч не е всичко. Защото за първи път ще сме свидетели на Националната кулинарна купа, реализирана от Българската асоциация на професионалните готвачи. Едновременно с това Международният пица шампионат ще излъчи „Най-добър пицар на България“.

Обединените усилия

„Успехът се корени в обединените усилия“, категорични са организаторите. Защото МЕСОМАНИЯ, ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК и ИНТЕРФУД & ДРИНК са резултат от целогодишния труд на организаторите и съорганизаторите Интер Експо Център, Национален браншови съюз на хлебарите и сладкарите, Асоциацията на месопреработвателите в България, Националната лозаро-винарска камара и Асоциацията на млекопреработвателите в България.

Какво ще ни предложат МЕСОМАНИЯ, ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК и ИНТЕРФУД & ДРИНК и Wine&Spirits Show от 8 до 11 ноември в Интер Експо Център? Предстои да разберем съвсем скоро. А от усъвършенстваната онлайн-платформа www.food-exhibitions.bg можем да получим богата информация за изложителите и иновациите, които ще представят и само с няколко клика да се сдобием с билет за посещение.

Милица Петрова е завършила Маркетинг във Великотърновския университет "Св. св. Кирил и Методий". Работи в отдел "Реклама и Маркетинг" на Agrozona.bg от 2021 г.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА