За какво се оплакват туристите, когато са на почивка по Черноморието ни? Не е от лоша храна, мръсно море или непочистена стая, даже и не толкова от шума. Основно жалбите, които пристигат с искане за обезщетения, са заради разболяване с чревни вируси.
Това стана ясно след среща на министъра на туризма Николина Ангелкова с представители на туристическия бранш и разговори за миналия сезон 2018 г., как да се подобри сезон 2019 г. Министърът уточни, че жалбите се депозират от почивалите в страната ни чужденци доста време, след като са пребивавали в страната. По думите й това е основа за много голяма спекула, защото не може 2 месеца, след като турист е приключил почивката си, да иска обезщетение по застраховката си.
Само срещу два хотела са постъпили жалби за прекомерен шум, каза още Николина Ангелкова. Тя каза, че е имало над 800 писма с най-различни претенции и над 400 отговора от министерството.
Друг вид жалби от туристите са за препоръки, свързани с инфраструктурата в страната, както и за подобряване на условията в хотелите.
Министърът на туризма обясни, че вече всички хотели 3 звезди трябва да имат реконструкция и рехабилитация след определен период от време.