Български продукти с експортен потенциал за Хонконг

Златко Златков
Златко Златков
1 Минути

Българските вина, храни и розовото ни масло могат да се реализират успешно на китайския пазар, това стана ясно по време на пресконференция преди семинара “Хонконг – вашият партньор за успех в Китай”, информира “Капитал”. Сред основните предимства на пазара в Хонконг са, че няма мита и не се начислява ДДС.

Други продукти, които представляват интерес за източния пазар, са кисело мляко, мед, мляко на прах и бутилирана вода.  Според Стивън Уонг, регионален директор за Европа на Съвета за търговия и развитие на Хонконг: “Тези продукти са готови за износ на хонконгския пазар”.

По думите на Уонг  България е непозната в Хонконг, но има голям потенциал за износ, който може да послужи като трамплин за експорта ни към Китай, посочва “Стандарт”.

Златко Златков администрира agrozona.bg между 2012 и 2015 година. В неговия профил ще откриете някои публикации на нашите автори в този период сред които Светлана Трифоновска, Марта Йонкова, Анета Стефанова, Диляна Хараланова, Лилия Александрова, Петър Лазов, Георги Джендов и други

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА