Туристически център ще рекламира България в Токио

Екип на Агрозона
Екип на Агрозона
1 Минути

Български туристически информационен център отвори врати в Токио. В него рекламни материали за страната ни ще имат за цел да привличат японски туристи у нас. Японците вече познават България с киселото мляко и розовото масло. За центъра страната ни не се налага да плаща нищо, тъй като разходите са поети от Бизнес Асоциация Япония и Югоизточна Европа, с която туристическото ни министерство е подписало споразумение, става ясно от съобщение на ведомството. Центърът се намира в сърцето на Токио.

Страната на изгряващото слънце е сред 50-те най-големи генериращи пазари за родния туризъм. За периода януари-август 2016 г. заема 41-о място с повече от 9 хил. туристи – ръст с16.5 % в сравнение със същия период на предходната година. През 2015 г. България е посетена от общо 12 362 японци, сочат данните на НСИ.

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Agrozona.bg e специализиран новинарски сайт за бизнес и земеделие. Нашата цел е да информираме своите читатели за новостите и добрите практики в агробизнеса у нас и по света. Agrozona.bg Ви предоставя експертни анализи и съвети за успешна реализация в сектора, а също така информация за важни срокове и събития. При нас ще намерите още и интересни и полезни съвети за вашето хоби. Екипът на Агрозона подготвя цялото съдържание на сайт и списание Агрозона. В него участват 4 журналисти, както и стажантите, които се учат на аграрна журналистика в редакцията на Агрозона

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама