45% от потребителите в САЩ купуват органична храна веднъж месечно

Златко Златков
Златко Златков
1 Минути

През последното десетилетие расте популярността на органичните храни. За да провери информираността на потребителите относно етикетирането на органичните продукти Националният център за проучвания на САЩ е провел национално представително телефонно проучване. 84% от запитаните са посочили, че държат да е изписана страна на произход, ако стоката е внос. Толкова е и процентът на запитаните, които са отговорили, че купуват органична храна. 45% са отговорили, че купуват продукти от естествен произход поне веднъж месечно, а веднъж седмично органична храна избират 18% от запитаните. Повечето – 81% от респондентите сочат, че според тях, ако е посочено, че храната е органична, това е гаранция, че не са използвани токсични химикали, а 66% са отговорили, че етикет, обозначаващ, че стоката е органична означава, че в нейното производство не са вложени антибиотици.

Почти всички запитани – 92%, са посочили, че искат държавен стандарт за органичната риба.

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Златко Златков администрира agrozona.bg между 2012 и 2015 година. В неговия профил ще откриете някои публикации на нашите автори в този период сред които Светлана Трифоновска, Марта Йонкова, Анета Стефанова, Диляна Хараланова, Лилия Александрова, Петър Лазов, Георги Джендов и други

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама