Български продукти с експортен потенциал за Хонконг

Златко Златков
Златко Златков
1 Минути

Българските вина, храни и розовото ни масло могат да се реализират успешно на китайския пазар, това стана ясно по време на пресконференция преди семинара “Хонконг – вашият партньор за успех в Китай”, информира “Капитал”. Сред основните предимства на пазара в Хонконг са, че няма мита и не се начислява ДДС.

Други продукти, които представляват интерес за източния пазар, са кисело мляко, мед, мляко на прах и бутилирана вода.  Според Стивън Уонг, регионален директор за Европа на Съвета за търговия и развитие на Хонконг: “Тези продукти са готови за износ на хонконгския пазар”.

По думите на Уонг  България е непозната в Хонконг, но има голям потенциал за износ, който може да послужи като трамплин за експорта ни към Китай, посочва “Стандарт”.

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Златко Златков администрира agrozona.bg между 2012 и 2015 година. В неговия профил ще откриете някои публикации на нашите автори в този период сред които Светлана Трифоновска, Марта Йонкова, Анета Стефанова, Диляна Хараланова, Лилия Александрова, Петър Лазов, Георги Джендов и други

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама