45% от потребителите в САЩ купуват органична храна веднъж месечно

През последното десетилетие расте популярността на органичните храни. За да провери информираността на потребителите относно етикетирането на органичните продукти Националният център за проучвания на САЩ е провел национално представително телефонно проучване. 84% от запитаните са посочили, че държат да е изписана страна на произход, ако стоката е внос. Толкова е и процентът на запитаните, които са отговорили, че купуват органична храна. 45% са отговорили, че купуват продукти от естествен произход поне веднъж месечно, а веднъж седмично органична храна избират 18% от запитаните. Повечето – 81% от респондентите сочат, че според тях, ако е посочено, че храната е органична, това е гаранция, че не са използвани токсични химикали, а 66% са отговорили, че етикет, обозначаващ, че стоката е органична означава, че в нейното производство не са вложени антибиотици.
Почти всички запитани – 92%, са посочили, че искат държавен стандарт за органичната риба.