45% от потребителите в САЩ купуват органична храна веднъж месечно

Златко Златков
Златко Златков
1 Минути

През последното десетилетие расте популярността на органичните храни. За да провери информираността на потребителите относно етикетирането на органичните продукти Националният център за проучвания на САЩ е провел национално представително телефонно проучване. 84% от запитаните са посочили, че държат да е изписана страна на произход, ако стоката е внос. Толкова е и процентът на запитаните, които са отговорили, че купуват органична храна. 45% са отговорили, че купуват продукти от естествен произход поне веднъж месечно, а веднъж седмично органична храна избират 18% от запитаните. Повечето – 81% от респондентите сочат, че според тях, ако е посочено, че храната е органична, това е гаранция, че не са използвани токсични химикали, а 66% са отговорили, че етикет, обозначаващ, че стоката е органична означава, че в нейното производство не са вложени антибиотици.

Почти всички запитани – 92%, са посочили, че искат държавен стандарт за органичната риба.

Златко Златков администрира agrozona.bg между 2012 и 2015 година. В неговия профил ще откриете някои публикации на нашите автори в този период сред които Светлана Трифоновска, Марта Йонкова, Анета Стефанова, Диляна Хараланова, Лилия Александрова, Петър Лазов, Георги Джендов и други

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА