През последното десетилетие расте популярността на органичните храни. За да провери информираността на потребителите относно етикетирането на органичните продукти Националният център за проучвания на САЩ е провел национално представително телефонно проучване. 84% от запитаните са посочили, че държат да е изписана страна на произход, ако стоката е внос. Толкова е и процентът на запитаните, които са отговорили, че купуват органична храна. 45% са отговорили, че купуват продукти от естествен произход поне веднъж месечно, а веднъж седмично органична храна избират 18% от запитаните. Повечето – 81% от респондентите сочат, че според тях, ако е посочено, че храната е органична, това е гаранция, че не са използвани токсични химикали, а 66% са отговорили, че етикет, обозначаващ, че стоката е органична означава, че в нейното производство не са вложени антибиотици.
Почти всички запитани – 92%, са посочили, че искат държавен стандарт за органичната риба.