Новият брой на списание „Агрозона“ излезе от печат. Съществуването на редки видове се оказва златното яйце за развитие на бърдуочинг, селски и планински туризъм, животновъдство и производство на месни храни – гаранция за устойчиво земеделие. Това е темата на септемврйския брой на сп. „Агрозона“.
Централното интервю „Бизнесът иска устойчивост, а не PR“ е с Ивайло Тодоров, изпълнителен директор на АЗПБ.
Лесно ли е на българските произодители да реализират продукцията си у нас? В рубриката „Моят бизнес“ представяме портрета на един произодител на зеленчуци, който пласира продукция на кооперативен пазар в столицата, тема, която Агрозона и друг път е разследвала.
Традиционните страници на експертите по европейски програми от “Агробизнес Консултинг” този месец са посветени на подмярка 4.2 „Инвестиции в преработка и маркетинг на селскостопански продукти“.
Материалите „Слагаме точка на стила от времето на соца“, „Осеаемото отсъствие на България“ и „Българка първа създала женски кооператив в Италия“ са посветени на Експо 2015 в Милано.
Анализът на броя е за реколтата и пазарите на зърно през 2015 г.
Материалът „Удар в сърцето на гръцкото земеделие“ акцентира върху влиянието на икономическата криза в Гърция върху селското стопанство в страната.
Проследяваме и пътя на соята по Дунава към Черно море. През септември четете и за чиата – енергийната храна на ацтеките.
Репортажът представя Рим, Вечния град с аромат на жасмин.