Почти половината от фермерите в Германия използват социални мрежи

Лилия Александрова
Лилия Александрова
2 Минути

Почти половината от фермерите в Германия (48,7%) използват социални медии, най-често WhatsApp и Facebook, показват данни на AgriDirect Deutschland GmbH. Участници в проучването са 400 германски фермери.

Възможностите за общуване в социалните мрежи използват най-често (52,4%) заетите в мандрите, а в сектор овощарство това правят около 45,2% от заетите в сектора, при свиневъдите и птицевъдите делът е по 40,9%.

Употребата на социални мрежи става все по-популярна с увеличаването на големината на стопанството. При ферми с размери от 20 до 50 ха употребата на виртуални платформи за общуване скача до 41,2%, а при стопанства с размери 50 до 100 ха процентът достига 50,9%. Около 58,5% от фермите с размери от 100 ха и повече използват интернет мрежи за общуване. При това колкото по-млади са фермерите, толкова повече използват социални платформи.

Най-често използваната социална медия е WhatsApp, като тя е използвана от около 79,4% от селските стопани в страната, а 55,8% влизат редовно във Facebook. YouTube следва с 45,9%. По-голямата част от фермерите (48,6%) използват социалните медии по лични причини, около 45,4% като източник на новини в сектора и 40,9% обменят съвети със свои колеги.

Лилия Александрова е журналист в „Агрозона“ от 2013 г. Има магистърска степен по Международни отношения и бакалавърска степен по Бизнес администрация. Интересите ѝ са в областта на политическата интеграция и Европейския съюз, агропредприемачеството, образованието, труда и социалната политика.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА