Над 43,5 млн. лева са изплатени за преструктурирани през 2017 г. лозя

Екип на Агрозона
Екип на Агрозона
1 Минути

Над 43,5 млн. лева или по-точно 43 571 474 лева са изплатени по мярка „Преструктуриране и конверсия на лозя” от Националната програма за подпомагане на лозаро – винарския сектор за периода 2014 – 2018 година, съобщават от Фонд “Земеделие”. Средствата покриват 75% от направените разходи по 221 проекта на лозари, поели ангажимент да разширят стопанствата си през финансовата 2017 г. Бюджетът по мярката за тази финансова година възлиза на над 50, 254 млн. лева, т.е. усвояемостта е 86.70%.

От Фонда напомнят, че мярката подпомага дейности за преструктуриране и конверсия на лозови насаждения и за подобряване на техниките за управление на лозята. От финансова подкрепа се ползват собственици, арендатори или наематели на лозови насаждения, регистрирани като лозарско стопанство и получили удостоверение за право на участие, издадено от Изпълнителната агенция по лозата и виното.

Лозаро-винарска програма ще се прилага у нас до 2018 г., финансирана е от Европейския фонд за гарантиране на земеделието, а целта й е повишаването на конкурентоспособността на българските лозари.

Agrozona.bg e специализиран новинарски сайт за бизнес и земеделие. Нашата цел е да информираме своите читатели за новостите и добрите практики в агробизнеса у нас и по света. Agrozona.bg Ви предоставя експертни анализи и съвети за успешна реализация в сектора, а също така информация за важни срокове и събития. При нас ще намерите още и интересни и полезни съвети за вашето хоби. Екипът на Агрозона подготвя цялото съдържание на сайт и списание Агрозона. В него участват 4 журналисти, както и стажантите, които се учат на аграрна журналистика в редакцията на Агрозона

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА