Министерството на туризма и общините с кампания за насърчаване на вътрешния туризъм

Екип на Агрозона
Екип на Агрозона
2 Минути

Министерството на туризма заедно с общините стартира билборд кампания за насърчаване на вътрешния туризъм, съобщават от пресцентъра на институцията. Кампанията ще обхване всички по-големи общини и ще рекламира възможностите за туризъм по региони. От ведомството съобщават, че рекламните визии ще бъдат разположени на централни локации, като на територията на една община ще се рекламират възможностите за туризъм в друга. Идеята е значими културно-исторически забележителности от един регион ще бъдат представени в друг. Визиите са с подчертано културно-исторически фокус и отразяват редица емблематични забележителности – средновековната крепост Баба Вида, археологическия комплекс Перперикон, късноантичната крепост Хисарлъка, Бесарбовския скален манастир, Александровската гробница и др.

От Министерството на туризма посочват, че се ангажират с изработването на над 40 билборда, a общините предоставят безплатно рекламно пространство на ключови локации, където рекламните визии ще бъдат изложени за около 6 месеца. Кампанията е започнала, а билбордове ще бъдат поетапно поставени в 11 големи общини – Разград, Русе, Силистра,  Хасково, Видин, Велико Търново, Бургас, Кърджали, Габрово, Монтана и Перник. По-късно се предвижда включване и на други.

Инициативата е първа по рода си и е естествено продължение на усилията на Министерството на туризма за насърчаване на вътрешния туризъм и популяризирането на възможностите  за целогодишен отдих у нас, посочват от институцията. Кампанията има за цел както да повиши информираността на българите за страната ни, така и да разнообрази националния туристически продукт. Тя надгражда и постигнатите резултати от приключилия проект „Комуникационна кампания за насърчаване на вътрешния туризъм“, която е достигнала до около 2 млн. души, отчитат от туристическото ведомство.

За периода януари-октомври 2015 г. броят на реализираните нощувки от български граждани в страната  е над 7  млн. Това е с 6,2% повече спрямо същия период на 2014 г. Пренощувалите българи са били над 2,8 млн., което е с 8,9% повече от 2014 г., а приходите от нощувките им възлизат на над 260 млн. лв. – ръст от 6,9% в сравнение със същия период на миналата година.

Agrozona.bg e специализиран новинарски сайт за бизнес и земеделие. Нашата цел е да информираме своите читатели за новостите и добрите практики в агробизнеса у нас и по света. Agrozona.bg Ви предоставя експертни анализи и съвети за успешна реализация в сектора, а също така информация за важни срокове и събития. При нас ще намерите още и интересни и полезни съвети за вашето хоби. Екипът на Агрозона подготвя цялото съдържание на сайт и списание Агрозона. В него участват 4 журналисти, както и стажантите, които се учат на аграрна журналистика в редакцията на Агрозона

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА