Германската търговска верига Lidl обяви, че ще разпредели 4 млн. евро на около 2 000 млади фермери във Франция, които изпитват затруднения заради кризата с цените на земеделските стоки. В периода 1 март до 1 септември дискаунтърът е заделял по 3 евроцента от всяка покупка на своята собствена марка „Enviva“. Средствата са отивали във фонд на компанията, която се е отказала от лихвата.
Сред изискванията за получаване на помощта са: фермерът да е на възраст под 39 години, да управлява собствен земеделски бизнес и през 2015 г. да има доходи по-малко от 4 248 евро. Първоначалната идея е била средствата да бъдат разпределяни от френската младежка фермерска организация. В последствие обаче се установило, че тя не е в състояние да извърши тази операция, поради което това ще бъде осъществено от фонд за социално осигуряване в страната.