Германски дискаунтър подкрепя млади фермери във Франция

Кирил Александров
Кирил Александров
1 Минути

Германската търговска верига Lidl обяви, че ще разпредели 4 млн. евро на около 2 000 млади фермери във Франция, които изпитват затруднения заради кризата с цените на земеделските стоки. В периода 1 март до 1 септември дискаунтърът е заделял по 3 евроцента от всяка покупка на своята собствена марка „Enviva“. Средствата са отивали във фонд на компанията, която се е отказала от лихвата.

Сред изискванията за получаване на помощта са: фермерът да е на възраст под 39 години, да управлява собствен земеделски бизнес и през 2015 г. да има доходи по-малко от 4 248 евро. Първоначалната идея е била средствата да бъдат разпределяни от френската младежка фермерска организация. В последствие обаче се установило, че тя не е в състояние да извърши тази операция, поради което това ще бъде осъществено от фонд за социално осигуряване в страната.

Кирил Александров работи като журналист от 2006-а година. Преди да работи в Agrozona.bg, е бил част от екипите на Агенция "Фокус", сп. Тема и сайта Expressnews.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА