Димитър Зоров: Киселото мляко не е от силно експортните продукти

Златко Златков
Златко Златков
1 Минути

Киселото мляко не е от силно експортните продукти, от страната ни се изнася мляко за Англия и малко количество за Румъния, съобщава Димитър Зоров, председател на Асоциацията на млекопреработвателите в България, в интервю за “Фокус”. По думите му причината за малкия износ е, че доставките на киселото мляко са обемни, отделно срокът на годност е кратък – 20 дни, и е необходима много добре разработена логистична система. По думите на Зоров всички фирми в България искат остатъчен срок на съхранение от 2/3, тоест 14 дни. „Най-експортните продукти са бялото саламурено сирене и кашкавалът. Но първенството държи бялото саламурено сирене като не толкова често произвеждан продукт в световния пазар”, уточнява той.

Златко Златков администрира agrozona.bg между 2012 и 2015 година. В неговия профил ще откриете някои публикации на нашите автори в този период сред които Светлана Трифоновска, Марта Йонкова, Анета Стефанова, Диляна Хараланова, Лилия Александрова, Петър Лазов, Георги Джендов и други

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА