Българските продукти се приемат изключително добре на Азиатския пазар, поради изключителното им качество. Това стана ясно по време на среща на министъра на икономиката Емил Караниколов и г-н Гилберт Лим, председател на Южнокорейската компания.
Южнокорейската търговска компания Encyiks&Human Group Co., Ltd. подготвя износ на български продукти от хранително-вкусовата промишленост на стойност 300 млн. щ.д. за азиатския пазар, стана ясно още по време на срещата. Encyiks&Human Group Co., Ltd. е ексклузивен дистрибутор в Азия на български продукти като минерална вода, млечни продукти и пробиотици, органични продукти, кашкавал и сирене, лавандулово масло и продукти, базирани на розово масло от български компании. Във връзка с подписването на договор преди месец за бизнес сътрудничество между южнокорейската търговска компания и базирана в Шънчжън китайска търговска компания се подготвя износ на български продукти на стойност 300 млн. щ.д. за Китай и Република Корея.
Вече от две години компанията работи с над 15 български партньора износители. По думите на Гилберт Лим целта на южнокорейската компания е да представи страната ни и нейните продукти като бранд за здравословни и био храни.
Министър Караниколов изтъкна, че компанията може да разчита на пълна подкрепа от страна на Министерството на икономиката, както и че все повече фирми от двете страни проявяват засилен интерес за партньорство. „Това е поредният пример за положителното развитие на българо-корейските търговско-икономически отношения през последната година, в резултат на съвместните усилия на двете страни“, подчерта икономическият министър.