Германски дискаунтър подкрепя млади фермери във Франция

Кирил Александров
Кирил Александров
1 Минути

Германската търговска верига Lidl обяви, че ще разпредели 4 млн. евро на около 2 000 млади фермери във Франция, които изпитват затруднения заради кризата с цените на земеделските стоки. В периода 1 март до 1 септември дискаунтърът е заделял по 3 евроцента от всяка покупка на своята собствена марка „Enviva“. Средствата са отивали във фонд на компанията, която се е отказала от лихвата.

Сред изискванията за получаване на помощта са: фермерът да е на възраст под 39 години, да управлява собствен земеделски бизнес и през 2015 г. да има доходи по-малко от 4 248 евро. Първоначалната идея е била средствата да бъдат разпределяни от френската младежка фермерска организация. В последствие обаче се установило, че тя не е в състояние да извърши тази операция, поради което това ще бъде осъществено от фонд за социално осигуряване в страната.

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Кирил Александров работи като журналист от 2006-а година. Преди да работи в Agrozona.bg, е бил част от екипите на Агенция "Фокус", сп. Тема и сайта Expressnews.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама