Министерството на туризма и общините с кампания за насърчаване на вътрешния туризъм

Екип на Агрозона
Екип на Агрозона
2 Минути

Министерството на туризма заедно с общините стартира билборд кампания за насърчаване на вътрешния туризъм, съобщават от пресцентъра на институцията. Кампанията ще обхване всички по-големи общини и ще рекламира възможностите за туризъм по региони. От ведомството съобщават, че рекламните визии ще бъдат разположени на централни локации, като на територията на една община ще се рекламират възможностите за туризъм в друга. Идеята е значими културно-исторически забележителности от един регион ще бъдат представени в друг. Визиите са с подчертано културно-исторически фокус и отразяват редица емблематични забележителности – средновековната крепост Баба Вида, археологическия комплекс Перперикон, късноантичната крепост Хисарлъка, Бесарбовския скален манастир, Александровската гробница и др.

От Министерството на туризма посочват, че се ангажират с изработването на над 40 билборда, a общините предоставят безплатно рекламно пространство на ключови локации, където рекламните визии ще бъдат изложени за около 6 месеца. Кампанията е започнала, а билбордове ще бъдат поетапно поставени в 11 големи общини – Разград, Русе, Силистра,  Хасково, Видин, Велико Търново, Бургас, Кърджали, Габрово, Монтана и Перник. По-късно се предвижда включване и на други.

Инициативата е първа по рода си и е естествено продължение на усилията на Министерството на туризма за насърчаване на вътрешния туризъм и популяризирането на възможностите  за целогодишен отдих у нас, посочват от институцията. Кампанията има за цел както да повиши информираността на българите за страната ни, така и да разнообрази националния туристически продукт. Тя надгражда и постигнатите резултати от приключилия проект „Комуникационна кампания за насърчаване на вътрешния туризъм“, която е достигнала до около 2 млн. души, отчитат от туристическото ведомство.

За периода януари-октомври 2015 г. броят на реализираните нощувки от български граждани в страната  е над 7  млн. Това е с 6,2% повече спрямо същия период на 2014 г. Пренощувалите българи са били над 2,8 млн., което е с 8,9% повече от 2014 г., а приходите от нощувките им възлизат на над 260 млн. лв. – ръст от 6,9% в сравнение със същия период на миналата година.

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Agrozona.bg e специализиран новинарски сайт за бизнес и земеделие. Нашата цел е да информираме своите читатели за новостите и добрите практики в агробизнеса у нас и по света. Agrozona.bg Ви предоставя експертни анализи и съвети за успешна реализация в сектора, а също така информация за важни срокове и събития. При нас ще намерите още и интересни и полезни съвети за вашето хоби. Екипът на Агрозона подготвя цялото съдържание на сайт и списание Агрозона. В него участват 4 журналисти, както и стажантите, които се учат на аграрна журналистика в редакцията на Агрозона

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама