„Панда ИП“ внедри онлайн електронна система за заявяване на хранителни продукти, проследяемост на хранителна верига, контрол на разхода и отчет на финансови средства в реално време. Това съобщиха от пресцентъра на “Панда ИП”, предаде ИА “Фокус”.
Водеща фирма в общественото хранене „Панда ИП“ въведе нова услуга, с която улеснява процеса на подаването на заявки за хранителни продукти и количества. Системата представлява интернет портал, посредством който клиентите могат в реално време да извършат заявки за необходимите им артикули и съответните количества. Целият процес на електронната поръчка е максимално улеснен и изисква единствено въвеждане на потребителско име и парола на обекта и съответно да се заявят желаните продукти и тяхното количество. Поръчката автоматично се препраща към системата и веднага се пресмята дължимата цена с ДДС. По този начин крайният клиент знае цената, която трябва да заплати преди да извърши съответния разход и може да проследи какъв разход е направил за изминал период.
Повишава се ефективността на доставките и по-лесно се изчислява количеството необходими продукти за приготвяне на храните. Внедряването на новия софтуер, разработен от „Панда И.П.“, е абсолютно безплатен за крайните получатели. Тази система дава възможност на инспекторите от Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ) да имат незабавен достъп до партидните номера на доставената стока и възможност за контрол от нейна страна в реално време.