Консумацията на пилешко месо в САЩ нараства, пише worldpoultry.net. Според резултатите от проучване, цитирано на семинар в Джорджия, следва, че средният брой на ястията или закуските с пилешко на респондентите за период от 2 седмици, е 6,1. Това е ръст спрямо 2012 г., когато средният брой е бил 5,2. Най-склонни да ядат пилешко месо остават потребителите на възраст между 18 и 34 г., които консумират този вид месо в 7,7 хапвания. Проучването е проведено от Националния съвет по пилешкото и е проведено сред 1019 възрастни.
24% от запитаните са посочили, че през тази година са склонни да купуват повече пилешко от магазина. Като причини респондентите са откроили здравни или хранителни съображения (34%) и вкуса (32%). По отношение на консумацията в заведенията един на петима запитани е посочил, че е склонен да потребява повече пилешко в заведения за хранене или от компании за хранителни услуги.