Тематични рекламни материали за всеки туристически регион

Екип на Агрозона
Екип на Агрозона
3 Минути

Ще се разработват отделни информационни материали за всеки от туристическите райони, които да представят техните специфики и многообразие – това е обсъдено на среща на министъра на туризма Николина Ангелкова с представители на местната власт във Велико Търново, браншовите организации, народни представители и други, съобщават от туристическото ведомство.

„През тази година фокус на националната ни реклама е културно-историческият туризъм, а несъмнено Велико Търново е един от неговите символи“, каза Николина Ангелкова.По думите й Министерството на туризма ще подкрепи инициативите на общината за насърчаване на туристическия поток и популяризиране на историческото богатство на града. През тази година се навършват 830 години от въстанието на Асен и Петър, като се планират редица мероприятия, а честванията са под патронажа на премиера Бойко Борисов.

Друго значимо събитие в региона е и провеждането на едно от едно от най-големите международни туристически изложения „Културен туризъм-Велико Търново“, което ще се проведе в периода от 1 до 4 април тази година. В миналогодишното издание на форума са се включили близо 85 участници от 11 държави. Предвижда се тази година българското и чуждестранно участие да бъде още по-голямо. Министър Ангелкова се ангажира да покани колегите си министри от държавите-участници и  по този начин да се популяризира още повече туристическата борса.

Без добра инфраструктура не може да се развива туристическата индустрия – до този извод са стигнали единодушно участниците в срещата. Основен приоритет на правителството е изграждането на автомагистрала “Хемус”, която ще преминава само на 15 км от Велико Търново. С реализацията на този проект ще се даде нов тласък на целия регион и особено на туризма. Ще се подобри връзката на града със София и с големите ни летни курорти.

Според Ангелкова с развитието на туристическата инфраструктура на хълма Трапезица старата столица ще стане още по-атрактивна и разпознаваема дестинация. През последните години бяха инвестирани над 4 млн. лв.  по оперативна  програма “Регионално развитие”2007-2013 г.

Според данни на общината са отчетени 5% ръст на чуждестранните туристи през 2014 г. Вследствие на кампанията за насърчаване на вътрешния туризъм, която се реализира от Министерството на туризма, се очаква ръст на българските туристи в региона. В област Велико Търново се намират четири от 50-те малко известни туристически обекти, които са фокус на кампанията – Св. Николско училище, Старинен римски град – Нове, Геокомплекс Зарапово и Капиновски манастир „Св. Николай“.

Министър Ангелкова и кметът на Велико Търново Даниел Панов посетиха Капиновския манастир. Обектът е социализиран, но не е достатъчно разпознаваем извън областта. Ето защо чрез допълнителна реклама би могъл да привлича сериозен брой български туристи, така както утвърдените туристически дестинации като Царевец и църквата “Свети Четиридесет Мъченици” във Велико Търново.

Agrozona.bg e специализиран новинарски сайт за бизнес и земеделие. Нашата цел е да информираме своите читатели за новостите и добрите практики в агробизнеса у нас и по света. Agrozona.bg Ви предоставя експертни анализи и съвети за успешна реализация в сектора, а също така информация за важни срокове и събития. При нас ще намерите още и интересни и полезни съвети за вашето хоби. Екипът на Агрозона подготвя цялото съдържание на сайт и списание Агрозона. В него участват 4 журналисти, както и стажантите, които се учат на аграрна журналистика в редакцията на Агрозона

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА