Пловдив участва в състезание за “Купата на туристическите агенти” на изложение в Париж, съобщиха от пресцентъра на общината. България е представена на изложението IFTM Top Resa от Министерството на туризма, Община Пловдив, Община Варна и наши туроператори.
Това е водещо събитие за професионалистите от туризма, целящо да представи в неговата цялост туристическия пазар и новите тенденции в него. Изложението представя многообразие от сфери и области, свързани с туристическия бизнес. Традиционно за IFTM е провеждането на интересно състезание за Купата на туристическите агенти. В него тази година България участва като страна във фокуса на десет избрани тур оператора, които в игрови порядък ще подготвят специален туристически пакет за България и за още четири страни и ще го представят в голямата “Алианц Арена” пред широката публика. Участието е в рамките на текущата комуникационна кампания, която Министерството на туризма на България провежда на туристически пазар Франция. Сред големите награди на състезанието е посещение на туроператора-победител в Европейската столица на културата – Пловдив 2019.
Туристическият продукт на Пловдив се представя пред медии, тур оператори, в присъствието на представители на посолството на България в Париж, заинтересовани лица, като се акцентира на привлекателността на града преди и по време на 2019 година, Пловдив – Европейска столица на културата.
За целите на изложението е подготвена разнообразна гама от рекламни и информационни материали. Голям брой участници във форума проявяват засилен интерес към дестинация Пловдив и към участие в Десетата юбилейна Международна среща по туризъм, която ще се проведе в периода 21-24 ноември 2018 година в Пловдив, се посочва още в съобщението.