Нова кампания на министерство на туризма: „Обиколи България, открий мястото!“

Лилия Александрова
Лилия Александрова
2 Минути

„Обиколи България, открий мястото“ гласи логото на кампанията на Министерство на туризма за реклама на 50 малко известни български туристически обекта. Проектът беше представен днес от министъра на туризма Николина Ангелкова, но е подписан през октомври 2014 г. и трябва да бъде завършен в рамките на 10 месеца, съобщава в-к „Труд“. Финансовата подкрепа на стойност 1.9 млн. лв. без ДДС идва от програма “Регионално развитие”.

В рамките на инициативата ще бъдат заснети 50 рекламни клипа – за всеки един от обектите, които ще се излъчват реклами по три национални телевизии. Според министър Ангелкова е важно за такива обекти, които са на една ръка разстояние, да имаме информация. Фокусът на кампанията е в тях. „Много е важно да се знае, че Драгоманското блато, което е близо до София, не се познава от нас”, заяви министърът на туризма.

В рамките на кампанията е създаден специален сайт: myastoto.bg, където ще има информация за всички обекти и място за коментари от българските туристи. Към сайта ще има отпратка и от официалния туристически сайт www. bulgratiartevel.bg.

Министър Николина Ангелкова съобщи още, че 61% от българите са готови да почиват в България, според направено социологическо проучване. Това, което данните показват, е, че българите са склонни да пътуват из страната, но нямат информация къде могат да почиват и да прекарват свободното си време. Това ни дава насока да променим нагласите на българите да почиват повече у нас, каза министърът.

Чрез насърчаване на вътрешния пазар има възможност да се компенсира спадът на руски и украински туристи, обясни още министър Ангелкова. Мисля и аз да посетя всичките обекти и да преценя сама какво е състоянието им. Ако някъде е необходимо подобряване на средата, това ще бъде направено, каза тя.

Лилия Александрова е журналист в „Агрозона“ от 2013 г. Има магистърска степен по Международни отношения и бакалавърска степен по Бизнес администрация. Интересите ѝ са в областта на политическата интеграция и Европейския съюз, агропредприемачеството, образованието, труда и социалната политика.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА