Нов изложбен павилион ще промотира български храни в Москва

Екип на Агрозона
Екип на Агрозона
3 Минути

Нов постоянен търговски шоурум „Търговски дом България“ за българска храна ще заработи в Москва, Русия. Това информират в писмо до Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) организаторите от руската компания „ООО Джей енд Джей“. Обектът е част от територията на утвърдилия се като основна площадка за осъществяване на търговка дейност агроклъстер „Фуд Сити“ в руската столица. Основната му цел е да представя български производители и да увеличи износа на страната ни към Руската Федерация.

Шоурумът „Търговски дом България“ представлява изложбен павилион от 60 кв.м. със съвременен дизайн и ярко изразени български мотиви. Разположен е на една от главните алеи, непосредствено срещу изложбен павилион „Москва“. Павилионът може да осигури благоприятни условия за българските производители при реализирането на продукцията им на територията на руската федерация, развитие и увеличаване на износа, осигуряване на пълна логистична поддръжка от производителя до крайните потребители (вкл. митница, лицензи, сертификати, продажби и маркетинг услуги).

Компаниите получават възможност за установяване на директен контакт с производители, търговци и клиенти в Русия. Те ще могат да прескочат веригата от посредници и да предоставят на крайния купувач качествени продукти на конкурентни цени.

„Фуд Сити“ в Москва е най-големият търговски център за храни, хранителни продукти и стоки на Европа и Русия. Той включва два търговки комплекса, офис, хотел, складови комплекси, също и ледогенераторни помещения, паркинги за товарни и леки автомобили. Разположен е на площ от 124 хектара. Намира се между най-важните магистрали – Киевско и Калужско шосе, само на 900 метра от МКАД – околовръстният път на Москва. Клъстерът осигурява високо ниво на организация на широк кръг от срещи с магазини, вериги и отделни търговци, голям асортимент от храни, хранителни продукти и стоки, концентрирани на една и съща територия, а също дава възможност за изпълнение на товаро-разтоварни работи денонощно, 7 дни в седмицата.

На „Фуд Сити“ се очаква да бъдат представени над 100 руски провинции и градове, и над 35 държави. Вече своя продукция показват Гърция, Израел, Южна Корея, Армения, Беларус, Казахстан, Киргистан, Узбекистан, Виетнам, Иран, Македония, Пакистан, Тунис и други.

Страната ни разполага със собствен „Център на промишлеността на Република България“ в Москва. През 2015 г. седем български компании за козметика и парфюмерия отвориха общ магазин в Санкт Петербург под името “България Beauty”.

ЕТИКЕТИ:
Agrozona.bg e специализиран новинарски сайт за бизнес и земеделие. Нашата цел е да информираме своите читатели за новостите и добрите практики в агробизнеса у нас и по света. Agrozona.bg Ви предоставя експертни анализи и съвети за успешна реализация в сектора, а също така информация за важни срокове и събития. При нас ще намерите още и интересни и полезни съвети за вашето хоби. Екипът на Агрозона подготвя цялото съдържание на сайт и списание Агрозона. В него участват 4 журналисти, както и стажантите, които се учат на аграрна журналистика в редакцията на Агрозона

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА