Производителите на месо в Австралия се борят срещу кампаниите за преминаване към вегетариански режим на хранене и в частност срещу кампанията на Пол Маккартни за понеделници без месо, пише globalmeatnews.com. Компанията за маркетинг и проучвания в земеделието Meat & Livestock Australia си е поставила за цел да разбие някои митове за консумацията на месо и да повиши информираността на потребителите по различни канали – социални медии, видеа, организирани дискусии.
Компанията възнамерява да противодейства на анти-месоядните послания, които често са изградени на некоректни данни, чрез прости и грабващи съобщения, пише изданието. Изследване на Meat & Livestock Australia е показало, че само 5% от общо 14% от австралийските потребители, които знаят за кампанията за понеделници без месо, наистина са променили навиците си.
По думите на мениджъра по обществена ангажираност на компанията тя инвестира 13 млн. австралийски долара годишно за проучвания в посока подобряване здравето на животните и намаляване на негативните последици за околната среда от отглеждане на говеда и овце.