Китай забрани използването на подвеждащи думи като „по-здравословен“ и „по-безопасен“ в рекламите и на етикетите на продукти, които не съдържат генномодифицирани съставки. Освен това правителството забрани изписването на съчетанието „без ГМО“ на етикетите на някои компании, които нямат продукти със съдържание на ГМО в Китай или в други държави. Това се казва в съобщение на Държавната администрация за индустрия и търговия, която има намерение да засили контрола на етикетирането на ГМО продукти, предава China Business News.
Някои фъстъчени масла в Китай са етикетирани „без ГМО“, въпреки, че все още не съществуват генномодифицирани фъстъци. „Информацията за наличие или отсъствие на ГМО на етикетите на храните може да подведе клиентите и да доведе до некоректна конкуренция“, каза Цуо Кин, учен в Китайския център за контрол и превенция на болести.