Какво са POP-UP магазините и защо стават все по-популярни

Агрозона
Агрозона
3 Минути

В последно време в България се появяват т. нар. Pop up shops. Преведено буквално от английски език pop-up означава „изникнал”, „появил се неочаквано”. За тези, които не обичат да се употребяват чуждици, предлагаме следния разговорен и неофициален израз – „магазин, изникнал за една нощ”.

Pop-up магазините се появяват на определени места, заемат малки или по-обширни търговски площи и в тях се продават разнообразни продукти за определен период от време. Няма значение дали ще чуете да го наричат временна търговия, моментни продажби на дребно или pop-up магазин – тези пространства за продажба на стоки превземат търговията на дребно и преосмислят идея та на традиционните супермаркети и хипермаркети, информира месечният “Бюлетин за месото”.

ЗАРАЖДАНЕ

Pop-up магазините се появяват през 90-те години в големи градове като Лондон, Лос Анжелис, Токио и Ню Йорк и се определят като временни търговски площи, в които се предлагат стоки от всякакъв вид. Те са вълнуващи, креативни и са уредени по начин, който активно ангажира посетителите.

СПЕЦИФИКИ

Период на съществуване: между 3 дни и 3 месеца
Локация: места с активно концентрация на пешеходци – най-често централни градски части, търговски центрове от типа “мол” и ожиени улици.
Цел: създава се нещо модерно и атрактивно, което привлича свободомислещи потребители, готови да опитат всичко ново, което се появи на пазара.

КАКВИ СА ПОЛЗИТЕ ОТ POP-UP МАГАЗИНИТЕ?

Обвързване с потребителите.
Повече продажби.
Привличане на вниманието.
По-евтина алтернатива.
Тестване на нови пазари.

КОЙ МОЖЕ ДА СЪЗДАДЕ POP-UP МАГАЗИН?

Най-кратният отговор – всеки! Големи и известни брандове като Danon или FILA вече изпробваха концепцията. До каква степен българският ритейл пазар ще прегърне и развие идеята, предстои да разберем. Рop-up търговските обекти са още един начин да се разнообрази пазаруването, предлагайки концепция, различна от познати те досега, в приятна и нестандартна обстановка.

ЦЕНАТА!

Практиката показва, че организацията на този тип търговски обекти излиза доста по-евтино от конвенционалните магазини. Няма как да се разбере дали това важи и за българския пазар, ако не бъде направен опит! Но предлагането на разнообразие и иновативността са едни от инструменти за развитие на пазара. Защо да не опитаме?

Avatar photo
Автор: Агрозона
Agrozona.bg e информационен сайт, който представя последните новини и анализи в сектор „Земеделие”, Хранително-вкусовата промишленост и предприемачество в селските райони. Тук ще откриете полезна информация, свързана с възможностите за национално и европейско финансиране на българските фермери, промени в българското и европейското законодателство и тенденциите в селското стопанство в България, Европейския съюз и по света.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА