Как да направим продукта си разграничим на пазара – това ще бъде една от темите, които ще бъдат обсъдени по време на уебинар на тема „Маркетинг на селскостопански продукти“. Събитието се организира от преподаватели в катедра „Аграрна икономика“ при Икономически университет-Варна и ще се състои утре, 29 април, в интернет. Уебинарът е насочен какато към ученици и кандидат-студенти, така и към земеделските производители, които искат да научат повече за пазарната реализация на селскостопанските продукти, каза за agrozona.bg д-р Мария Станимирова, преподавател в катедра «Аграрна икономика».
По време на уебинара ще бъдат засегнати важни теми в областта на маркетинга на селскостопански продукти, например какви са ключовите показатели, които трябва да се имат предвид при изготвянето на маркетингова стратегия. Д-р Мария Станимирова ще посочи как може да се развие пазарна ниша, какви инструменти могат да се използват с цел повишаване на пазарните индикатори. Ще бъдат разгледани възможностите, които дават социалните мрежи и програмите за лоялни клиенти, както и какви са ползите от късите вериги за доставки.
Уебинарът ще даде възможност на ученици и кандидат-студенти да се ориентират по-добре за възможностите за обучение и реализация в земеделието и по-конкретно по специалността „Аграрен бизнес“ в Икономически университет – Варна.
Събитието ще се състои на 29 април, четвъртък, във виртуална стая в Google Meet, която ще бъде активна 15 минути преди началото на уебинара. Линк за присъединяване ТУК. Участие в уебинара може да заявите чрез формуляр ТУК.
Събитието е част от поредица уебинари, които ще се проведат през май. Повече подробности може да научите от страницата на катедра «Аграрна икономика» в социалната мрежа.