Изложението АГРА 2014 е огледалото, портфолиото на агробизнеса. Това каза бизнесменът Георги Гергов, цитиран от ИА „Фокус“. “Резултатът и нивото, което днес показваме, е плод и продукт на доста години в правилна посока на Министерството на земеделието, не е от вчера или днес. По-важното е, че тенденцията се запазва – това е основното, което трябва да се извлече като извод от агроизложението през 2014 година”, каза Георги Гергов.
“Забележително е това, че в трета палата датската държава е организирала и докарала над 20 фермери, които обикалят по щандовете, по фирмите и търсят бизнес в България. Това означава, че не е случайно идването на много фирми в България. Например Австрия е открила специален щанд в шеста палата – те също имат интерес към България в агробизнеса. Институтите показват много иновации и това е показателно, защото 20 държави от агробизнеса да присъстват тук, всички посланици – въобще, вниманието, от всички страни, на това изложение показва, че в България агробизнесът има бъдеще и сме на правилния път”, каза Георги Гергов.
“Всичко е изложено и се вижда на длан. Който разбира, той си намира, каквото търси. Всеки, който идва на изложението, е дошъл с определена цел – в областта на техниката, на иновациите, на екологията. Всяка една палата си има своя тематика. Моето заключение е, че наистина не сме правили такова изложение в близките 5 години, и то се дължи на активността на самите фирми, не само от страна на Пловдивския панаир”, каза Георги Гергов.