Онлайн магазин за български и европейски стоки покрива пазар от 42 млн. души в САЩ, това каза чрез видеовръзка Калин Пенчев, създател и собственик на malincho.com по време на конференция за онлайн продажбата на храни, организирана от “Регал” с медийното партньорство на “Агрозона”.
“Хорат имат жажда за български продукти”, каза Калин и допълни, че когато наближат празници, всичко българско се търси. “Общо взето вие гледате само навън, а ние само натам”, каза той.
В асортимента му влизат типично нашенски продукти, произведени в България, като краве сирене и лукчета. Той предлага дори замразени баници. Калин Пенчев обясни, че хората поръчват планирано и в по-големи количества, а не единични стоки, тъй като трябва да покрият цената за доставката. За в бъдеще той обмисля да отвори магазин и на Западния бряг, а към момента разпраща българските и европейски храни от Ню Джърси.
Анета Стефанова