Amazon нагорещява дистрибуцията на здравословни храни

Кирил Александров
Кирил Александров
1 Минути

Онлайн търговецът Amazon разклати международната дистрибуция на храни, обявявайки намаления на здравословни храни, които продава в своя Whole Foods сегмент, който се оценява на $13,7 млрд. или €11,7 млрд.

„Ние ще намалим цените на продуктите си от сегмента Whole Foods, без това да се отразява на качеството.“, каза Джеф Вилке, мениджър на Amazon Worldwide Consumer, цитиран от Fresh Plaza. Новата ценова политика влезе в сила от 28 август, когато бе завършено придобиването на сегмента. Новината имаше ефект на ценова война в сектора и стопи акциите на подобни компании, които играят на борсата.

Засега само някои продукти влизат в тази ценова политика на Amazon, но скоро намаление в цените ще има и при други продукти. Продуктите на Whole Foods ще бъдат продавани както онлайн, така и в специални магазини, в които се доставят онлайн поръчките на компанията в САЩ, Канада и Великобритания. Ще има и намаления за редовни клиенти на компанията. Пазарът на органични храни заема все по-голям дял от пазара на храни не само в САЩ, но и на други големи пазари.

Кирил Александров работи като журналист от 2006-а година. Преди да работи в Agrozona.bg, е бил част от екипите на Агенция "Фокус", сп. Тема и сайта Expressnews.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА