“Ел Би Булгарикум” разширява присъствието си на пазара, обещава ниски цени

Юлиана Стоичкова
Юлиана Стоичкова
3 Минути

Очаква се Законът за надценките на хранителните продукти да е готов следващата седмица

Изпълнителният директор на “Ел Би Булгарикум” Владимир Русев и изпълнителният директор на дирекция в Централния кооперативен съюз (ЦКС) Максим Иванов подписаха споразумение в Министерството на икономиката за увеличаване на присъствието на държавната млекопреработвателна компания в търговската мрежа. Това стана в присъствието на министъра на икономиката и индустрията Никола Стоянов и министъра на земеделието Явор Гечев.

ЦКС има около 3500 търговски обекта в цялата страна и по силата на споразумението ще се ангажира да продава продуктите на “Ел Би Булгарикум” на трайно ниски цени, посочи Ваня Буюклиева, зам.-председател на ЦКС. В страната има много селища, в които единствено ние имаме магазини, посочи Буюклиева.

Продуктите на българската фирма започват да навлизат поетапно в мрежата на ЦКС. Взехме мерки за намаляване на цените на нашите продукти и това увеличи двойно оборота в нашите магазини. Ние имаме 10 магазина в София и един във Видин, уточни той. В лицето на търговска верига “Кооп” (на ЦКС) намерихме партньори и ще работим с тях с минимални твърди надценки. На първия етап ще заредим обектите им в София, Пловдив, след това – Ловеч, Русе, Варна и Бургас. Идеята ни е цените да останат като в нашите магазини, каза Владимир Русев.

Подписаното днес споразумение е една от възможностите да покажем, че може да има качествени продукти с българска суровина, които да достигат на добра цена до хората, каза министърът на икономиката Никола Стоянов. Сайтът е с висок интерес и с над 10 000 влизания на ден. От утре ще има цените на поне двама търговци на дребно там, стана ясно от думите му.

“Законът за надценките – за нас е важно да гарантираме продукти на достъпни цени, но и да не се месим на пазара. Затова ще работим с един или два артикула от определена продуктова група с надценка от 10 процента”, каза Стоянов във връзка с готвения законопроект, който се очаква да бъде публикуван за обществено обсъждане следващата седмица.

Ще увеличим хората и асортимента. Сега навлизаме с асортимент от 20 продукта, каза Владимир Русев.

Юлиана Стоичкова завършва Факултета по журналистика на СУ „Св. Климент Охридски“. Дълги години се занимава с печатни медии в областта на градинарството и цветарството. В agrozona.bg приоритет са й производството и пазарите на плодове и зеленчуци, лозарството и винарство, пазарът на земя и хоби градинарството.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА