Нов изложбен павилион ще промотира български храни в Москва

Екип на Агрозона
Екип на Агрозона
3 Минути

Нов постоянен търговски шоурум „Търговски дом България“ за българска храна ще заработи в Москва, Русия. Това информират в писмо до Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) организаторите от руската компания „ООО Джей енд Джей“. Обектът е част от територията на утвърдилия се като основна площадка за осъществяване на търговка дейност агроклъстер „Фуд Сити“ в руската столица. Основната му цел е да представя български производители и да увеличи износа на страната ни към Руската Федерация.

Шоурумът „Търговски дом България“ представлява изложбен павилион от 60 кв.м. със съвременен дизайн и ярко изразени български мотиви. Разположен е на една от главните алеи, непосредствено срещу изложбен павилион „Москва“. Павилионът може да осигури благоприятни условия за българските производители при реализирането на продукцията им на територията на руската федерация, развитие и увеличаване на износа, осигуряване на пълна логистична поддръжка от производителя до крайните потребители (вкл. митница, лицензи, сертификати, продажби и маркетинг услуги).

Компаниите получават възможност за установяване на директен контакт с производители, търговци и клиенти в Русия. Те ще могат да прескочат веригата от посредници и да предоставят на крайния купувач качествени продукти на конкурентни цени.

„Фуд Сити“ в Москва е най-големият търговски център за храни, хранителни продукти и стоки на Европа и Русия. Той включва два търговки комплекса, офис, хотел, складови комплекси, също и ледогенераторни помещения, паркинги за товарни и леки автомобили. Разположен е на площ от 124 хектара. Намира се между най-важните магистрали – Киевско и Калужско шосе, само на 900 метра от МКАД – околовръстният път на Москва. Клъстерът осигурява високо ниво на организация на широк кръг от срещи с магазини, вериги и отделни търговци, голям асортимент от храни, хранителни продукти и стоки, концентрирани на една и съща територия, а също дава възможност за изпълнение на товаро-разтоварни работи денонощно, 7 дни в седмицата.

На „Фуд Сити“ се очаква да бъдат представени над 100 руски провинции и градове, и над 35 държави. Вече своя продукция показват Гърция, Израел, Южна Корея, Армения, Беларус, Казахстан, Киргистан, Узбекистан, Виетнам, Иран, Македония, Пакистан, Тунис и други.

Страната ни разполага със собствен „Център на промишлеността на Република България“ в Москва. През 2015 г. седем български компании за козметика и парфюмерия отвориха общ магазин в Санкт Петербург под името “България Beauty”.

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
ЕТИКЕТИ:
Agrozona.bg e специализиран новинарски сайт за бизнес и земеделие. Нашата цел е да информираме своите читатели за новостите и добрите практики в агробизнеса у нас и по света. Agrozona.bg Ви предоставя експертни анализи и съвети за успешна реализация в сектора, а също така информация за важни срокове и събития. При нас ще намерите още и интересни и полезни съвети за вашето хоби. Екипът на Агрозона подготвя цялото съдържание на сайт и списание Агрозона. В него участват 4 журналисти, както и стажантите, които се учат на аграрна журналистика в редакцията на Агрозона

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама