Десет рекламни видео клипа ще популяризират българските най-добри (ЕDEN) дестинации – Луковит, Враца, Каварна, Казанлък, Кърджали, Кюстендил, Сапарева баня, Природен парк Странджа и Сандански. EDEN e акроним на European Destinations of ExcelleNce (най-добри европейски дестинации). Инициативата цели да популяризира моделите на устойчиво развитие на туризма на територията на целия Европейски съюз, посочват от Министерството на туризма – институцията, която изпълнява проекта.
Видеата са дълги до минута и половина и представят дестинациите както за родни, така и за чужди туристи. В тях са включени интересни събития и туристическите обекти. От министерството посочват, че клиповете ще рекламират нашите дестинации на международни туристически изложения, на които страната ни ще участва през тази година. Те ще бъдат бъдат излъчвани и при бъдещи рекламни кампании на България, както и от съответните дестинации.
Видеата са издадени и в 2 000 броя тираж на DVD носители, във версия на български и английски език. Предвижда се те да се разпространяват на място на туристически борси, форуми и др. събития, на които страната ни участва.