Зам.-посланик Мартина Стронг: Агропредприемачите са бъдещето

Кирил Александров
Кирил Александров
3 Минути

 “Вие сте бъдещето” – с тези думи се обърна зам.-посланикът на САЩ у нас г-жа Мартина Стронг към младите български предприемачи, събрали се в Американския център на площад “Славейков” в столицата. Тя откри срещата-дискусия, която организира Посолството на САЩ  днес по повод Световната седмица на предприемачеството, която се провежда в периода 14-20 ноември. Фокусът на събитието бяха възможностите за предприемачество в земеделието за младите хора. Г-жа Стронг посочи, че в Америка предприемаческият дух е осъзнат като един от най-големите активи, водещи към прогрес и към икономически ръст. Предприемачеството създава нови възможности и открива работни места.

Над 28 пъти са нараснали площите, върху които се практикува биологично земеделие у нас, за последните 5 години, каза Анна-Мари Виламовска, представител на Президентството у нас. Земеделието често се смята за традиционнен сектор, а той е един от най-иновативните, добави тя като припомни, че страната ни е сред най-големите износители на биосертифицирани лавандула и розово масло .

Ина ПауноваКак да направим един продукт успешен

Ина Паунова от Rosey’s Mark – фирма за модерни хранителни продукти с рози, за които Агрозона разказа в брой 54, каза, че онлайн магазините са най-лесният начин да продаваш в целия ЕС. За успешен бизнес е важно участието както в международни изложения, така и в национални. Поддържането на партньорство с медии и с блогъри също е ключово за успеха на един начинаещ бизнес. Паунова посъветва предприемачите да следят пазара и обратната връзка от него и обърна внимание, че потребителите са много практични и не винаги са готови да платят висока цена дори за много качествен продукт.

За успеха на едно бизнес начинание е необходимо да се въвеждат новости в производството – нови продукти или да се подобряват вече съществуващи,, каза агробизнес дамата. Тъй като външният вид има решаваща роля за потребителя дали ще купи даден продукт или не – опаковката трябва да грабва вниманието. Не на последно място Ина посъветва бизнесмените да участват в конкурси, тъй като наградите на даден продукт привличат потребители.

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Кирил Александров работи като журналист от 2006-а година. Преди да работи в Agrozona.bg, е бил част от екипите на Агенция "Фокус", сп. Тема и сайта Expressnews.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама