Кетчупът класик на “Дерони” и конфитюрът от рози на „Джем и Джем” спечелиха първите места в класацията на потребителите и на професионалната комисия, които дегустираха продуктите по време на изложението ИнтерФуд енд Дринк в Интер Експо Център. В дегустацията са участвали 86 потребители, които са оценявали кетчупа на 8 фирми производители и конфитюра от рози на две компании. Така обобщи резултатите председателят на Съюза на преработвателите на плодове и зеленчуци /СППЗ/ Константин Ламбрев. Програмата под мотото „Да преоткрием традицията” се изпълнява за трета година от СППЗ и има за цел повишаване на потребителската култура. По отношение на пазара в България, Константин Ламбрев коментира, че през последните три години се наблюдава спад в продажбите между 30 и 50%, а делът на износа варира в рамките на 70 и 90 хиляди тона преработени плодове и зеленчуци под формата на консерви, замразени или сушени продукти.
Съвпаднаха оценките на потребители и специалисти за кетчуп и конфитюр от рози

Автор:
Златко Златков
Златко Златков администрира agrozona.bg между 2012 и 2015 година. В неговия профил ще откриете някои публикации на нашите автори в този период сред които Светлана Трифоновска, Марта Йонкова, Анета Стефанова, Диляна Хараланова, Лилия Александрова, Петър Лазов, Георги Джендов и други
РЕКЛАМА
ВИДЕО
Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000 хранителни продукти.