Обемите на ръжено уиски в САЩ са се увеличили с близо 780% от 2009 г., а приходите от него са нараснали 900 пъти като са скочили от 15 млн. щатски долара до 160 млн. долара от 2009 до 2016 г според Съвета по дестилирани напитки. Прогнозите са за двуцифрен ръст и през 2017 г., за който ще имат принос както големите марки, така и малки производители, които са се появили след реконструкцията на дестилерията на Джордж Вашингтон през 2007 г.
Над 400 хил. души са посетили дестилерията след отварянето й, а от 2008 г., когато е легализирана продажбата на алкохолни напитки, са продадени над 23 600 бутилки уиски и бренди и 8000 подаръчни комплекта уиски. Приходите от тях са били почти 1,5 млн. долара.
По думите на Крейг Нааз, изпълнителен директор на Съвета по дестилирани напитки, американското ръжено уиски заема отново правилното си място сред най-добрите световни дестилирани напитки. От ръста в сектора са повлияни благоприятно и фермерите, чиято реколта добива добавена стойност, след като се преработи в кехлибареното питие.
В следствие на бума Комисията по международна търговия на Щатите по молба на Съвета е представила нов експортен код за износ на бутилирано ръжено уиски, с помощта на който ще се проследяват количествата, напускащи страната по същия начин, по който това се случва с бърбъна.
Стойността на износа на американски алкохолни напитки се е повишила с 10,6% през първата половина на годината заради силния ръст при уискито. Най-големият пазар на алкохолното производство на Щатите е Канада, но близо 40% ръст е отчита и при Обединеното кралство, а 33% в Германия. Във Франция скокът е 21,4%, но безспорно първенец по най-голям ръст на вноса е Бразилия с 314%, макар базисните количества там да са били много малко.