1 680 000 млн. лв, отпуска Правителството на Министерството на туризма за изпълнение на Годишната програма за национална туристическа реклама.
Програмата предвижда устойчиво развитие и промотиране на културно-историческия туризъм, като една от водещите цели е преодоляването на сезонността.
Маркетинговите кампании и доброто сътрудничество с чужди и наши медии дават добри резултати, според данните. Само за периода януари-декември 2017 г. България е посетена от почти 9 млн. чужденци, което е увеличение от 7,6% спрямо същия период на 2016 г.
Прогнозите за настоящата година също са оптимистични. За първите два месеца на 2018 г. чуждите туристи са с 10,6% повече спрямо година преди това.
Очаква се реализацията на тези кампании да доведе до положителни финансови резултати в национален мащаб и затвърждаване на положителния имидж на България като държава с разнообразни туристически дестинации и потенциал за инвестиции.