Яйца с кауза: Български обединени птицевъди ще дарява по 1 ст. на продадено яйце на Фондация “Искам бебе”

Павлина Георгиева
Павлина Георгиева
4 Минути

При реализация от 30 хил. яйца дневно, събраната сума за година ще достигне 108 хиляди лева, с перспектива да бъде многократно завишена

Български обединени птицевъди (БОП) е сдружение на 6 български ферми, които се обединяват с цел да създават повече стойност за всяко яйце и да осигурят по-добра перспектива за българските семейни ферми. БОП инициират национална кампания в подкрепа на двойки с репродуктивни проблеми. По 1 ст. от продажбата на всяко яйце с марка “Борак” ще бъде насочена към инициативите на Фондация “Искам бебе”.

Яйцата Борак влизат официално в продажба от 1-ви април и ще се продават в разфасовки от по 6 и 10 яйца в размери M и L

“Поне 1 година ни отне обмислянето на концепцията и реализацията й. Когато обсъждахме тази 1 ст. в началото ни се стори много нищожна, но когато направихме сметките излезе една цифра, която е много обнадеждаваща. Идеалният минимум, с който ще започнем кампанията е 30 хиляди яйца на ден, като е важно да се отбележи, че производството на нашата организация е 200 000 яйца/дневно, което означава, че във всеки един момент може да увеличим предлагането. При реализация на минимума от 30 хиляди яйца дневно, се получават 300 лева на ден и 9000 лева на месец. За година, събраната сума ще достигне 108 хиляди лева”, това съобщи на пресконференция за анонсиране на кампанията управителят на “Български обединени птицевъди” и председател на Асоциацията на промишленото птицевъдство Даниел Божанков.

“Тази сума може да бъде многократно завишена, като за целта се надяваме повече хора да припознаят нашата кауза, като помагат на българските производители, на себе си и на Фондация “Искам бебе”, допълни той.

“Вярваме, че българското земеделие трябва да бъде социално отговорно”

“Парите, които ще даряваме на Фондацията ще бъдат насочени към всичките им инициативи – “Бебе навреме”, Кампания за донорство на яйцеклетки, дирктно финансиране на ин-витро процедури, финансиране на репрудуктивни медикаценти и за цялата им организационна дейност. Надяваме се да станем едни от най-големите дарители в България. Вярваме, че българското земеделие трябва да бъде социално отговорно”, коментира Божанков.

Част от БОП са фирмите Дитроникс ООД, ЗП Ерхан Идиризов, Опал Р ЕООД, Виван ЕООД, Поултри егс ЕООД и Йордан Йорданов яйца и птици ЕООД.

Идеята да се обединим беше точно да си помагаме. Обединяваме усилия, за да намалим себестойността на нашите продукти, да намерим по-добри пазари и реализация, да скъсим веригата на доставка и съответно да допринесем за обществото. Нека заедно помогнем в битката на стотици семейства да имат свои деца. Нека в България се раждат повече бебета с нашата обща помощ”, апелира Божанков.

Скъсяване на веригата от фермата до магазина

Основна кауза на БОП е скъсяването на веригата от фермата до магазина и осигуряване на пресни яйца за българските потребители. Всяко яйце “Борак” ще бъде доставено в магазина до 2-рия ден от снасянето му.

Яйцата “Борак” ще бъдат достъпни за продажба от 1-ви април 2023 г. във цялата верига на магазини Метро в България

Те ще се предлгат в разфасовки от 6 и 10 броя и в размери M и L.

Павлина Георгиева завършва Факултета по журналистика на СУ „Св. Климент Охридски“. В Аgrozona приоритет са й биологичното земеделие и здравословните храни, розопроизводството, пчеларството, ловът и риболовът.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА