През последните години свинското месо започна да губи позиции сред младите потребители в Дания, които все повече се фокусират върху това, че храната е лека, вкусна и здравословна. Много потребители обаче не приравняват трите критерия към свинското месо, но нова цифрова кампания има амбицията това мнение да се промени.
С тази национална кампания искаме да покажем на младите потребители, че свинското месо също може да бъде включено в модерно хранене в бъдеще. Ще направим това предимно като ги вдъхновим да използват свинското месо по начини, за които може би не са мислилидосега, казва Мете Ферх, вицепрезидент по маркетинг и иновации в Danish Crown Foods.
Поредица от програми, посветени на свинете
Началната точка на усилията е новата програмна поредица „Най-вкусното прасе в Дания“, която се прави в сътрудничество с TV2. Концепцията е, че готвачите Луиза Лоранг и Каспър Собшик се състезават за създаването на най-вкусното ястие в Дания със свинско месо, въз основа на базова рецепта, която им се дава. След това продължава добавянето на останалите съставки на ястието, които те трябва да си набавят според местните традиции на различните райони.
– Надяваме се, че програмата може да помогне да вдъхновим особено семействата с много деца да приготвят здравословни и леки ястия със свинско и че можем да се съсредоточим върху това как свинското месо може да бъде част от по-здравословната и по-зелена хранителна традиция, казва Мете Ферх.
В допълнение към програмата по TV2, кампанията съдържа и различни елементи за дигитален маркетинг. Особено в социалните медии ще има малки видеоклипове от „Най-вкусното прасе в Дания“, както и редица банерни реклами на различни дигитални платформи като TV2, TV3, Discovery и Youtube.