Мода в Германия – голямо търсене на мини зеленчуци

Павлина Георгиева
Павлина Георгиева
3 Минути

Мини зеленчуците се радват на все по-голяма популярност в германската търговия. Базираната в Креферд компания „Asia LLC“ вече е специализирана в този търговски сегмент от няколко години и се стреми последователно да разширява продуктовата си гама в отговор на нарастващото търсене, споделя управляващият директор Асер Темиз.

Патладжани в мини форма

В момента доставките на испански стоки вървят с пълна скорост: “Ние доставяме мини графитени патладжани от около три години, но тази година черната версия се отглежда за първи път. Предлагаме и бели тиквички както в нормални, така и в мини версии. Този сорт е много популярен на пазара заради мекия си вкус “, споделя Темиз.

Бели мини тиквички

В допълнение към испанската продукция, мини-зеленчуците се получават отчасти от Йордания, Египет и Мароко. Това означава, че вече може да се гарантира целогодишно предлагане. „Предпочитаме да предлагаме на нашите клиенти испански стоки, защото първо те са с по-добро качество и второ, при нас идват с камион, вместо с въздушен товар. Нашата цел е да покрием 100% от бъдещите си нужди с испански продукти.“, допълва тя.

Постоянно развитие на частния лейбъл

Освен това частният лейбъл Cleopattra се радва на висок статус в германския сектор на дребно. „Това, което някога започна с пъпешите Piel de Sapo, сега е призната търговска марка на всички немски пазари за свежи продукти. Основните ни продукти включват мушмули, бамя и боб. Последните, които в момента все още получаваме от Мароко, но скоро ще преминем изцяло в Испания поради сезонни причини. Ние също предлагаме боб чрез нашата мрежа и в двете страни 12 месеца в годината. “, коментира още тя.

Бързи доставки през мобилно приложение

БАБХ, Държавен вестник, Agrozona.bg

Запазената марка на ASIA LLC е ежедневната бърза доставка на екзотични плодове и зеленчуци. Рано сутрин пратките се разпространяват чрез WhatsApp. Поръчки се приемат до около 12 часа. След това новите пратки пристигат във Венло, след което се доставят на клиента. “Следващата стъпка ще бъде да разширим нашите експортни дейности. Ние виждаме голям маркетингов потенциал в частност в Англия и Швеция.”, споделя Темиз.

Разширяване на асортимента

В същото време продуктовата гама постоянно се разширява. “От септември ще започнем с испанското авокадо. Въпреки това искаме да добавим още екзотика като мини бамя, зелена папая и китайски патладжани. Ние вече предлагаме тези продукти от време на време, но в бъдеще бихме искали да ги предлагаме постоянно под марката Cleopattra.“, заключва тя.

Павлина Георгиева завършва Факултета по журналистика на СУ „Св. Климент Охридски“. В Аgrozona приоритет са й биологичното земеделие и здравословните храни, розопроизводството, пчеларството, ловът и риболовът.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА