Красимир Коев: Браншът, бизнесът и държавата ще рекламират винения туризъм у нас

Екип на Агрозона
Екип на Агрозона
1 Минути

„И бранша, и бизнеса и ние, като държава със взаимна подкрепа ще направим така, че да бъде още по-рекламирана страната ни, защото не са кой знае колко продуктите, с които сме известни по целия свят, а виното е едно от тях”, казва инж. Красимир Коев, директор на Изпълнителна агенция по лозата и виното пред “Фокус” във връзка с вчерашния Европейския ден на винения туризъм. По думите на Коев имаме сортове, които са изключително елексирни. Примери за тях са Мавруд, Мелник и Гъмза. Той отбелязва, че нашите вина са с изключително специфични качества и голям аромат и всеки, който ги е дегустирал, пробвал и консумирал, винаги е оставал много впечатлен. Коев отбелязва, че България има вековни традиции във винопроизводството, но виненият туризъм като отрасъл все още не е развит с пълния си потенциал в България.

Agrozona.bg e специализиран новинарски сайт за бизнес и земеделие. Нашата цел е да информираме своите читатели за новостите и добрите практики в агробизнеса у нас и по света. Agrozona.bg Ви предоставя експертни анализи и съвети за успешна реализация в сектора, а също така информация за важни срокове и събития. При нас ще намерите още и интересни и полезни съвети за вашето хоби. Екипът на Агрозона подготвя цялото съдържание на сайт и списание Агрозона. В него участват 4 журналисти, както и стажантите, които се учат на аграрна журналистика в редакцията на Агрозона

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА