Готова е програмата за финансиране на рекламата на земеделски продукти в ЕС

Златко Златков
Златко Златков
1 Минути

Европейският парламент, Съветът на Европа и Европейската комисия сключиха условно споразумение за промяна на европравилата за реклама на земеделски продукти. Това съобщава Agra Europe. Новата програма ще бъде прилагана от декември 2015 г. Тя не дава възможност на страните-членки да избират какъв бюджет да отделят за съфинансиране. За сметка на това ЕС е отделил по-голям бюджет в сравнение с предишната програма за финансиране на общоевропейско ниво. Това, според европейските официални представители, е решено с цел да се позволи на малките предприятия да участват в програмата.

Финансирането от бюджета на ЕС ще бъде 70% за програмите, по които една страна-членка участва на вътрешния пазар. Средствата са с 80% повече за страните-членки, които участват заедно, в група, на местния пазар, както и за всички схеми на външния пазар. Съфинансирането ще се увеличава до 85% в случаи на кризи както за схемите за една държава, така и тези за няколко държави. Дадените проценти ще се увеличат в бъдеще за държавите-членки, които участват в програма за съфинансиране от ЕС, като процентите ще достигнат съответно 75%, 85% и 90%.

Златко Златков администрира agrozona.bg между 2012 и 2015 година. В неговия профил ще откриете някои публикации на нашите автори в този период сред които Светлана Трифоновска, Марта Йонкова, Анета Стефанова, Диляна Хараланова, Лилия Александрова, Петър Лазов, Георги Джендов и други

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА